#CSAKAZÉRTIS futok

#CSAKAZÉRTIS

Egyből rózsaszínben látom a világot, ha ...

2019. január 26. - HASHTAGCSAKAZÉRTIS

Egyből rózsaszínben látom a világot, ha egy kicsit el merek lazulni és számomra eddig ismeretlen dolgokat emelek le a polcról a bioboltban vagy a közértben.

Régebben irtóra szégyelltem azt, hogy egy lakótelepi proli vagyok származásomat tekintve. Soha nem tudtam, milyen a mangó, hogyan kell szépen asztalt teríteni, hogyan kell normálisan viselkedni, szóval egy csomó alap dolgot nem igazán sikerült elsajátítanom, ami a nagybetűs életben eléggé fontos lenne, ha be szeretnék illeszkedni a társadalomba, főleg akkor, ha szellemi szintet szeretnék ugrani. Olvasással sokat fejlődtem, de nem eleget. A kommunikáció részben jól megy, ha dolgozom egészen ügyes vagyok, tudok alárendelődni és tudok irányítani is, ami a szervezői munkához elengedhetetlen. De magasabb szintet ugrani nem tudtam eddig. Mert a barátságok, a magánélet területén nagyon gyengén és félreérthetően kommunikálok. Bizonytalan vagyok. Visszatérve a kajákhoz, itt is a biztosba kapaszkodtam, szóval csak olyan ételeket mertem vásárolni, amit ismerek, és az ismeretlen dolgokkal inkább nem foglalkoztam és eltakartam az arcom. 

50562829_2233307003594164_9210683535231287296_n.jpg

Azonban a csodafutás hatására szintet ugrottam. Muszáj jókat, egyszerűeket és egészségeseket enni, ezért a szívem megnyílt, a szellemem befogadóvá vált mindenféle új és jó dolog iránt.Az adzuki babról nemrég olvastam, és az egyik új kedvenckém lett. Az a jó a vegán táplálkozásban, hogy elég könnyen és gyorsan el lehet készíteni az egészséges étket, és az én mai receptem sem lesz bonyolult, ellenben annál finomabb. 

Remélem egyszer megtanulok normálisan asztalt teríteni és tálalni is, de ebben az évben inkább a futásra koncentrálok, majd jövő évben talán kupálom magam ezen a téren. Na lököm a receptet:

51054700_2012296192411655_8854889346373779456_n.jpg

Hozzávalók:

-két marék adzuki bab

- 2db paradicsom

-fél kígyóuborka

-1 db paprika (amilyen van a zöldségesnél)

- salátalevél 

- kis almabor ecet (elhagyható )

- citrom leve (érzésből)

- 2 szál újhagyma

 

 Elkészítés:

A babot este beáztatom. Reggel leöblítem és friss vízbe felrakom főni, fedő alatt puhára főzöm. Közben a zöldségeket feldarabolom. Ha megfőtt a bab, akkor minden hozzávalót összekeverek és elfogyasztom az ételt. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hashtag-csakazertis.blog.hu/api/trackback/id/tr7514589050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása