#CSAKAZÉRTIS futok

#CSAKAZÉRTIS

Öcsi, engem nem zavar, hogy büdös a hagyma!

2019. január 14. - HASHTAGCSAKAZÉRTIS

49896456_381392915967284_3764054113524908032_n.jpg

Engem nem zavar, ha büdös a szám a hagymától. Sokkal komolyabb dolgok zavarnak az életben. Például zavar, ha futás közben direkt nekem jön egy szembejövő nő(!) és azt hiszi, hogy fel tudok mászni a kerítésre, hogy ő elfoglalhassa az egész járdát. Az is zavar, hogy mekkora az anyagi különbség a szegények és a gazdagok között. Az méginkább zavar, hogy annyit mobilozunk. Mindannyian benne vagyunk. Ritkán jutok el a fővárosba, de ma éppen jártam ott. Mindenki basztatja a mobilját. Zavar a sok zaj. Az is zavar, hogy messengeren zajlanak a kapcsolatok. Hogy nincsenek kimondott szavak. Nincsenek egymásra tekintő szempárok. Csak az a kurv@ messenger. Ott aztán jól félremennek a szavak... Az is zavar, hogy a zöldségek fóliában rohadnak a boltokban. Hogy sokan dohányoznak. Hogy annyi fát kivágnak. Hogy nincs élőhelye lassan a vadon élő állatoknak. Hogy pusztítunk mindent és mindenkit magunk körül. Szóval Öcsi, a hagyma engem kurvára nem zavar, hidd el. Én sokszor eszem hagymát, és akinek nem tetszik, majd szól.

Most, hogy ilyen kemény vagyok, leírom, hogy mivel ettem ezt a büdös hagymát, figyu: 

50303911_2294160737534042_3863824949680537600_n.jpg

Sütőben sült krumpli nyers HAGYMÁS salátával: 

Hozzávalók:

krumpli ( 6 db mondjuk )

parajdi só

olívaolaj

fél cékla

brokkoli ( 1 közepes )

madársaláta

3 db ÚJHAGYMA

1 db répa ( tök mindegy, mekkora )

tökmagolaj

Elkészítés:

A krumplit meghámozom és karikákra vágom. Szép sorban a tepsibe rakom, ha egy sor készen van, akkor megolajozom olívaolajjal és megsózom, utána erre helyezem a többi krumplit és így azok tetejét is beolajozom, megsózom. Fóliával lefedem és berakom a sütőbe sülni, nem tudom hány percre, figyelni kell, hogy megpuhuljon a krumpli. Ha gondolod, megszórhatod a krumplit fűszerrel, ízlésed szerint ( én a bioboltban vettem krumplihoz fűszersót ). 

A brokkolit hideg vízbe teszem és felforralom. Ha felforrt, akkor leöntöm hideg vízzel és felvagdalom. A céklát megpucolom, felvagdalom, a madársalátát is, és a répával is ezt teszem. Az újhagymát is felvágom, furcsa módon. Egy tálba rakom a zöldségeket és tökmagolajjal leöntöm, ha akarom megsózom. 

A krumpli mellé a zöldségsalátát tálalom. Megeszem. 

50151314_303831626931027_2535001320004255744_n.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hashtag-csakazertis.blog.hu/api/trackback/id/tr7114560870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása