#CSAKAZÉRTIS futok

#CSAKAZÉRTIS

Répaleves kutyafuttában, de vegánul

2019. január 03. - HASHTAGCSAKAZÉRTIS

49583220_472710429925779_7105477810126323712_n.jpg 

Reggel elszaladtam futni a kastélyparkba, és nagyon megörültem, amikor összetalálkoztam két futótársammal, Csabával és Zolival. Mivel  november végén úgy döntöttem, hogy egy ideig "örömfutok", így tudtam csatlakozni a fiúkhoz, nem néztem ma a pulzusszámokat. Annyira elbeszélgettük az időt futás közben, hogy késve értem haza, nem vettem észre, hogy kicsit többet futottam, mint terveztem. Sebaj, jó volt látni a srácokat!

Azonban intergalaktikus időzavarba kerültem, és úgy láttam, hogy a főzésből tudok időt spórolni, ha utol szeretném magamat ma érni az egyéb kötelezettségeim vonatkozásában. 

Mivel kifogytam minden zöldségből - ma jön újabb gyümölcs-és zöldség szállítmány, de csak délután -, 5 szál répán és egy vöröshagymán kívül nem sok dolgot találtam. 

Úgy döntöttem, ma vegán répaleves lesz ebédre - a második fogásból szerencsére tegnapról maradt -. ,

49400013_1035835203267062_4274830135674273792_n.jpg

még mindig nem fejlődött az esztétikai érzékem az ételfotózás területén, nézzétek el nekem...

 Hozzávalók:

4-7 db répa ( mindegy mekkora )

1 db vöröshagyma

kb 1 dl víz

bors

háromnegyed kanál kurkuma

fél teáskanál kakukkfű 

olívaolaj vagy kókuszolaj ( de vízzel is párolhatsz, úgy még egészségesebb )

2-3 dl kókusztej 

2 dl paradicsomlé 

 

Elkészítés: 

Olajon vagy vizen megpárolom a vöröshagymát és a felszeletelt répákat. 

Sót, borsot, kakukkfüvet, kurkumát szórok a párolt cuccokra.

Beleöntöm a paradicsom levet a trutyiba. 

Fedő alatt puhára főzöm a répát. Ha megpuhult összeturmixolom az egészet, majd a kókusztejjel felöntöm és fölforralom. 

Megeszem. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hashtag-csakazertis.blog.hu/api/trackback/id/tr214531476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása