#CSAKAZÉRTIS futok

#CSAKAZÉRTIS

Unom a banánt, jöhet mellé a málna!

2019. január 11. - HASHTAGCSAKAZÉRTIS

49652852_285949582116818_8642939565083983872_n.jpg

Nem tudok mit kezdeni a banánnal csak úgy, magában. Nekem túl édes, tömény, végül is szeretem, de ha lehet, akkor csak hosszú futásnál nyúlok hozzá, akkor megeszem magában. Különben keverem más gyümölcsökkel. Ma a fagyasztó mélyén találtam málnát, amit jobb időkre tettem el. Úgy éreztem, azok a jobb idők most jöttek el: a mai edzés utáni turmixomat tökéletesen fel fogja dobni a málna. 

Annak különösen örülök, hogy kamasz lányom is elkívánja tőlem a turmixokat, neki is kell készítenem reggel és este egy pohár vitaminbombát. 

49745776_1828726487236543_6977836110848196608_n.jpg

Idén megemeltem a futásmennyiséget, szépen lépcsőzetesen tolom föl, így a heti öt futásból több hosszabb időtartamú edzésem van. Élvezem a hidegben, latyakban, jégben futást, nekem ez nem okoz különösebb gondot. A nyarak macerásabbak, a meleget és a napsütést sokkal nehezebben viselem. Most, hogy ismét esett a hó annyiban nehezebb a futás, hogy a lábam hamarabb elfárad, mert ahol futok, ott nincs mindenhol eltakarítva a hó, és belesüpped a lábam. Tegnap  megfigyeltem a talpnyomomat futás közben és észrevettem, hogy megint túlságosan sarokra érkezem. Ezen gyorsan korrigáltam, minden lépésemnél arra koncentráltam, hogy középre érkezzek, ne sarokra. 

Kicsit elkalandoztam, nézzük inkább ezt a pofonegyszerű málnaturmixot: 

Hozzávalók:

1 marék málna ( ha fagasztott, nem kell kiolvasztani )

1 db banán

1 db narancs

6-8 szem kesudió

víz ( mennyisége ízlés szerint )

 

Elkészítés:

A turmixgépbe beleteszem a málnát, a kesudiót és a megtisztított narancsot, banánt. Öntök bele vizet és összeturmixolom. Edzés után megiszom. 

49763007_2011185462284492_3946186711427448832_n.jpg

Cilu, a vak fekete cicám éppen lefejelte az ölemben lévő málna turmixot, és rendesen kiömlött belőle a zoknimra és az ágyra. Ezért azt javaslom azoknak, akik ugyanúgy szeretnek ágyban enni és inni, mint én, hogy óvatosan táplálkozzanak az ágyban!

A bejegyzés trackback címe:

https://hashtag-csakazertis.blog.hu/api/trackback/id/tr9814555314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása