#CSAKAZÉRTIS futok

#CSAKAZÉRTIS

Hív az ismeretlen

2019. január 14. - HASHTAGCSAKAZÉRTIS

 

49947630_230587067889126_4337602568763998208_n.jpg

Fiatalon egy csomó hülyeséget kipróbáltam. Az ismeretlen hihetetlen módon vonzott és mivel nem igazán figyeltek rám a felnőttek, ezért meg is tehettem sok dolgot, annak következményeit elviselve persze. 

Amikor a lányom megszületett, ez a vágy eltompult, mondhatni megkomolyodtam, de a lelkem mélyén az ismeretlen dolgok megismerésének vágya még mindig bennem él. A fotón egy gyümölcs látható. Nem emlékszem, mi a neve. A zöldségesnél vettem, mert beindultam rá. A zöldséges lánytól megkérdeztem, evett-e már ilyet, azt mondta, igen. Kérdeztem, milyen ízű, hogyan kell megenni. Olyan belül, mint a paradicsom, de az ízét nem tudja semmihez sem kapcsolni. Vettem egy darabot belőle kb. 300 forintért. 

50269268_1006586199533568_1050722719143821312_n.jpg

Alig vártam a pillanatra, amikor késsel belédöfhetek és félbevághatom. Kíváncsi voltam, hívott az ismeretlen. A belseje puha, narancsszínű. Fogtam egy banánt, háromfelé szaggattam, egy narancsot is megtisztítottam, és összekevertem őket az ismeretlennel. 

Vizet öntöttem rájuk és botmixerrel véget vetettem életüknek. Aztán megittam. Drakula grófnő elégedetten mosolyodott el... De ez egy következő történet...

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hashtag-csakazertis.blog.hu/api/trackback/id/tr1914562912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása